سکه های بی رونق

صفاتی که مارا به آدمیت نزدیک میکند در حال نابودی کامل است

سکه های بی رونق

صفاتی که مارا به آدمیت نزدیک میکند در حال نابودی کامل است

وفاداری

عاشق اون سگی ام که یادم داد آدما خیلی بیوفان!!! 

 

 

عاشق اون سگی ام که یادم داد آدما خیلی بیوفان!!!

نظرات 5 + ارسال نظر
ستوده جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:58 ب.ظ http://saba055.blogsky.com/

اما من عاشق اون کسی هستم که بهم عشق ورزیدن را یاد داد.
عاشق کسی هستم که فرصت عاشقی را به من داد.
مادر شدن وانسان بودن را یاد داد.
من از حیوان برترم من عاشق همینم

دل شکسته شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:07 ب.ظ

خیلی قشنگ و با ارزشه مطالبتون
موفق باشی

باران یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:03 ب.ظ

من عاشق توام.عاشق توام که عاشق بودن و عاشق شدن رو بهم یاد دادی.مهم تر از همه عاشق موندن رو.دوست دارم

عاشق باران جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:11 ق.ظ


و من هم عاشق تو هستم که معنای وفاداری و عشق رو به من یاد دادی و قلبم رو از یاس و ناامیدی دراوردی.به من زندگیه دوباره دادی و من تا زنده ام عاشق تو خواهم بود.
من زنده بودن و زندگی رو با تو تجربه کردم نازنینم.

سیما یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:20 ب.ظ http://www.facebook.com/#!/


واقعا همینطوره
این روزها وفا داری رو باید از سگها آموخت!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد